неділю, 27 вересня 2015 р.

Світлана Талан - моя улюблена письменниця.

   
    - Дуже люблю читати твори Світлани Талан. І я не можу написати тільки про одну із її книг. Мені подобаються всі, які я читала: "Не вурдалаки", "Помилка","Коли ти поруч", "Любі мої зрадники", "Розколоте небо", "Оголений нерв".  Дякую їй за такі чудові книги. Всі вони зачіпають за живе,  неможливо залишитися осторонь долі всіх її героїв. Сльози навертаються на очі від осмислення сюжетів  книг. І це нормальна реакція для мене. Книги дуже легко читаються, на одному подиху. Захоплюють так, що з перших сторінок неможливо відірватися. Читаєш книгу і складається враження,  що слухаєш чиюсь цікаву історію з життя. Раджу прочитати всі, без виключення, твори Світлани Талан! На мою думку - побільше б таких цікавих книг!
Антоніна Кудриль,  постійна читачка  Голобської селищної бібліотеки.

Немає коментарів:

Дописати коментар