неділю, 6 березня 2011 р.

"Хто така Жінка? Це - Бога дарунок..."

Вітаємо всіх жінок з прекрасним весняним святом, 8 Березня! І , думаю ,до речі тут буде чудовий вірш поетеси з нашої ковельської землі Світлани Сандар:

Я заявляю гордо: я є жінка,
І я пишаюсь цим званням в житті.
Я - друга половинка чоловіка.
(Що слабша, щось не віриться мені).
Я - незалежна, самостійна, сильна.
Коли потрібно - ніжна й чарівна.
В своїх думка, неначе пташка вільна,
Мадонна, Клеопатра й Зульфія.
Як особистість я неординарна:
То німфа, а то - фея лісова.
То жриця, то богиня й володарка,
То Мавка, то Цариця польова.
Велика таємниця і загадка -
Я Берегиня роду на Землі.
Як українка - справжня Роксолана,
Бо Україна дорога мені.
Я зіткана із трав лугів і саду,
З медвяного нектару і вина.
З'являюсь я на крилах зорепаду,
Бо я - Любов, Надія і Весна.
Я й відьма, і чаклунка, і рабиня,
Та в всіх званнях я кожний раз нова.
Дочка, сестра, свекруха і дружина,
І визнаю обов'язки й права.
Мінлива я, немов в житті погода,
Залежно від обставин і причин,
Така я неповторна і єдина,
Я - вічна теорема для мужчин.

Немає коментарів:

Дописати коментар