середу, 25 вересня 2019 р.

Яка у тебе доля. мій народе, така й моя

22 вересня в Голобській публічній бібліотеці відбулася надзвичайно цікава зустріч читачів нашої бібліотеки з відомою волинською талановитою поетесою Валентиною Клюнтер. Валентина Петрівна родом із с. Секунь Старовижівського району, але вже багато років проживає в Луцьку. Автор двох поетичних збірок: "Береги долі", "На гостину до Оха", книги про історію рідного села "Золота колиска". Надрукована поезія Валентини Клюнтер і в кількох літературних альманахах. Є у доробку пані Валентини і невеличкі прозові твори. Одним із таких творів - "Мамо моя, зоре вечорова" (до речі, написала цей твір автор по дорозі в Голоби) і розпочала Валентина Петрівна знайомство з користувачами нашої бібліотеки.
Протягом усього заходу звучали чудові мелодійні вірші Валентини Клюнтер у виконанні працівників бібліотеки, самої авторки. Учасники вокального гурту "Чарівниці", який діє при Голобському будинку мистецтв (Людмила Клинова, Наталія Щур, акомпонував Микола Щесюк) , подарували дорогій гості пісні: "Мамо моя", "Світанкове село", "Дорога спадщина", "Перелаз мій, перелаз", "Осінній вальс", які чудово перепліталися з поезією Валентини Петрівни.
Дві години пролетіли, як одна мить, настільки цікаво і зворушливо проходила зустріч.
Пройшло вже три дні після знайомства із цією чудовою людиною і поетесою, а я ще й досі в думках згадую кожну мить, кожне слово. Післясмак зустрічі... Любителі гарного художнього твору, художнього слова мене зрозуміють. Часом прочитаєш якусь чудову книгу і кілька днів прокручуєш в думках сюжет, героїв, ситуації ("книга ходить за тобою") - післясмак прочитаного.Так і тут!.
Щиро дякуємо Валентині Петрівні за прекрасно проведений час, за неповторну поезію, за її патріотизм, вболівання за долю України. Нехай Господь дарує їй наснагу і силу та нових поезій і збірок!














Немає коментарів:

Дописати коментар