пʼятницю, 25 лютого 2011 р.

До 140-ї річниці з дня народження Лесі Українки.

  
     
.
"...Мене вкраїнка народила
І вивела в широкий світ.
Коли розправила я крила,
Мене Вкраїна полюбила
У цвіті неповторних літ...
Я Українкою назвалась,
Коли досвітні лиш вогні
     В серцях робочих загорялись...
        Поглянь: вони вже сонцем стали
В наші дні."
                                             ( Р. Братунь)

  До 140-ї річниці з дня народження Лесі Українки в Голобській середній школі була проведена літературно -музична година " Ні, я жива, я буду вічно жити!" - спільно з селищною бібліотекою, районним будинком культури та музичною школою.
  Заслужений вчитель України Бай Любов Олександрівна розповіла про життєвий і творчий шлях поетеси. Народний аматорський квартет викладачів музичної школи виконав кілька романсів на слова Лесі Українки. Діти дуже гарно і виразно декламували вірші нашої славетної землячки, співали пісні. Бібліотекарі оформили книжкову виставку " Я для тебе горіла, український народе", в місці проведення масового заходу і в бібліотеці та подарували сувеніри за кращу декламацію творів Лесі Українки - Кость Вікторії, учениці 6-б класу і Хом'як Насті, учениці 8-в класу.








                                                 
    


Немає коментарів:

Дописати коментар