пʼятницю, 9 листопада 2012 р.

Співець дитячих таємниць.

    3 листопада виповнилось 125 років від дня народження С.Я.Маршака – російського поета, письменника, драматурга, перекладача,  який своєю  літературною творчістю  заклав основи дитячої літератури.
    Самуїл Якович Маршак народився 1887 року у Воронежі, у великій сім’ї заводського майстра – миловара. Дитинство і шкільні роки його пройшли в маленькому провінційному містечку Острогожську. У дитинстві Маршак увесь час щось вигадував: ігри, п’єси, розповіді. Слухачам особливо подобалися його незвичайні історії з фантастичними кінцівками. З раннього дитинства хлопчик багато читав і вже в шкільні роки зробив свої перші літературні спроби.
   С.Я.Маршак є одним із улюблених дитячих авторів і в нашій бібліотеці. Його твори не залежуються на книжкових поличках.  З задоволенням читають книги С.Я.Маршака  наші маленькі користувачі.
    В бібліотеці була проведена вікторина "Вгадай героя з творів С.Я.Маршака"

   А також бібліотекарі оформили тематичну поличку "125 років з дня народження С.Я.Маршака."



Немає коментарів:

Дописати коментар