понеділок, 20 грудня 2010 р.

"Ой хто-хто Миколая любить"

До дня Святого Миколая в читальному залі  бібліотеки-філії смт.Голоби була проведена літературно - музична  композиція  "Ой хто-хто Миколая любить". Діти розповідали вірші, легенди про Святого Миколая, була організована  виставка дитячих малюнків.А  по  закінченні всі діти отримали "миколайчики"   

 Молитва до Святого Миколая.

Великий Угоднику і Святителю Божий, Миколаю, Пастирю й Учителю всіх, хто з щирим молінням вдається до Твоєї допомоги . Ти помагав тим, які до Тебе вдавалися , поможи і мені в усіх труднощах і потребах життя мого.Коли прийде хвиля, де сила моя заслаба, труднощі, що стають на дорозі життя мого, завеликі для мене. Ти, Угоднику Божий, подай мені помічну Твою руку і стань мені на охорону, як ставав завжди тим, що в труднощах і небезпеках пам'ятали про Тебе. Поблагослови мене Святительською Твоєю рукою, настав на стежку добру, запали в мені віру непохитну і моли Христа Бога спастися душі моїй. Амінь.   

Немає коментарів:

Дописати коментар